ملک بھر کی اہم نیوز۔ترتیب ارسلان چوہدری

۔۔۔مختصر اہم خبریں۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لاہور۔داتا دربا دھماکے کا ایک اور زخمی دم توڑ گیا۔19 سالہ مدثر موری گیٹ لاہور کا رہائیشی تھا
واقعہ میں شہداء کی تعداد 12 ہو گئی۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
گجرات سمیت اپر پنجاب میں بارشوں کا آ غاز کئ شہروں میں بجلی کی آ نکھ مچولی جاری گجرات کے 11 فیڈر ٹرپ کر گئے بحالی کا کام جاری ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔
جھنگ میں آ سمانی بجلی گرنے سے 2 افراد جاں بحق۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جہلم میں کنویں میں زہریلے گیس بھر جانے سے ایک ہی خاندان کے 6 افراد جاں بحق۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
منڈی بہاوالدین میں 18 ایکڑ سے زائد رقبے پر کھڑی گندم کی فصل کو آ گ لگ گئی ریسکیو آ گ بجھانے میں مصروف/چینیوٹ/حافظ آ باد/ میں بھی گندم کی فصل کو آ گ لگنے کی خبریں تیز ہوا کی وجہ سے آ گ پر قابو پانے میں مشکلات کا سامنا ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔قومی اسمبلی کے اجلاس دیکھ کر/ عوام مایوسی کا شکارہوتے جارہے ہیں/ تمام ۔سیاستدان عملی کام کرنے کے بجائے /سیاسی گولہ باری کر کے/ جگ ہنسائی/ اور ایک دوسرے کو نیچا دیکھانے میں مصروف عمل ہیں/ عوامی تاثرات/
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مسلم لیگ ن کے وفد کی شاہد خاقان عباسی کی قیادت میں بلاول بھٹوزرداری سے تفصیلی ملاقات۔ملکی/ سیاسی/ موجودہ/ صورت حال /پر تبادلہ خیال۔حکومت کو ٹف ٹائم دینے پر اتفاق۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پی ٹی آئی کی طرف الیکشن کمیشن کو مریم نواز کے خلاف درخواست موصول/ اپنے مؤقف میں تحریر کیا کہ عدالت کی طرف سے سزا ملنے والے کو پارٹی عہدہ نہی دیا جاسکتا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔ ۔
یوٹیلیٹی اسٹورز یونین کےچئیرمین عارف حسین کے خلاف کار سرکارمیں مداخلت کے تحت مقدمہ درج کرلیا گیا ایم ڈی کی طرف سے خصوصی حکمنامہ جاری آ ئیندہ ایسی پوسٹیں اپ لوڈ کرنے والے کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سپریم کورٹ کی طرف سے صوبائی وزیر بلدیات سعید غنی کو توہین عدالت کا نوٹس۔اگلا حکم وزیراعلی سندھ مراد علی شاہ کے نام۔کراچی کوجلد اسکی سابقہ پوزیشن پر لایا جائے تجاوزات کے خاتمے کے لئیے بھرپور کارروائی کی جائے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
صوبائی وزیر بلدیات سعید غنی نے صحافیوں سے ایک ملاقات میں کہا کہ عدالتوں کا حکم سر آنکھوں پر میں عدالتوں کا احترام کرتا ہوں۔کرتا تھا اور کرتا رہوں گا مگر کسی کا گھر توڑنے کے بجائے اپنے عہدے سے استعفیٰ دینا بہتر سمجھوں گا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سابق وزیراعظم میاں نواز شریف سے اظہارِ یک جہتی کرتے جیل پہنچانے والے کارکنوں کے خلاف تھانہ کوٹ لکھپت میں مقدمہ درج مقدمہ ایس۔ایچ۔او۔کی مدعیت میں درج کیا گیا ہے۔پل شنگھائی پرروڈبلاک اور ٹرین کو روکے رکھنے پر علیحدہ علیحدہ دفعات کا اندراج۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بار بار کہ چکے ہیں / شبرزیدی کو 2 سال کے لئیے اعزازی طور پر چئیرمن ایف۔بی۔ آ ر۔تعینات کیا جاچکا ہے ہم نے یہ فیصلہ سوچ سمجھ کر کیا حکومتی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مولانا فضل الرحمان سے سیکورٹی واپس لے کر حکومت نے اچھا نہی کیا۔بلاول بھٹوزرداری۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔
بلاول بھٹوزرداری قومی اسمبلی کے اجلاس میں حکومت اور وزیراعظم پر برس پڑے عوام کا استحصال کیا جارہا ہے۔نہ حالات پر رونے دیا جاتاہے۔ڈھیٹ نہ بنیں۔جیسے جملوں کا استعمال کئی جملے اسپیکر قومی اسمبلی نے حزف کروادئیے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وفاقی وزیر مراد سعید نے بلاول بھٹوزرداری کے بیان پر کہا کہ وہ
مورثی اور حادثاتی چیئرمین ہیں ایک پرچہ لہرا کر کہتا ہے کہ میں چئیرمن ہوں میں بھی کہتا ہوں کہ ہم بھی اقتدار میں ہیں اور اپنا وزن رکھتے ہیں
۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لاہور میں) چائینہ شادی حوالے سے ایف آ ئی اے کا ملزمان کے خلاف گھیرا مزید تنگ 30 سے زائد گرفتاریاں 6 لڑکیاں بھی بازیاب لاہور جوہر ٹاؤن کے علاقے سے 11 چائینی 2 پاکستانی بھی گرفتار مزید تفشیش کا عمل جاری ڈائریکٹر ایف۔ آ ئی۔اے رستم چوہان کا کہنا ہے کہ جلد اصل حقائق عوام کے سامنے لائے جائیں گے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔ ۔۔۔۔
احتساب عدالت میں صحافیوں کا سابق صدر آصف علی ذرداری سے مکالمہ/۔سنا ہے نیب نے آ پکے خلاف ایک اور کیس تیار کر لیا ہے/۔جواب دیتے ہوئے کہا/ جی ہاں/ یہ ماہ رمضان کی برکت ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
صوبائی الیکشن کمیشن زرائع کے مطابق/ ایک سال میں بلدیاتی الیکشن نہی ہو سکتے/ جب تک جملہ مرحلوں کے مکمل تکمیل نہی ہو جاتی/ خاص کر نئی حلقہ بندیاں ہیں/ جسےعرصہ ڈیڑھ سال لگ سکتا ہے۔/ نئی حلقہ بندیوں کے بغیر الیکشن ممکن ہی نہیں
۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
خیبرپختونخوا میں بلدیاتی نمائندوں کو مدت پوری کرنے دی جارہی ہے یہاں ایسا کیوں نہی ہوا۔بحث کے دوران عدالت کے ریمارکس/ کیس لارجر بنچ کے لئیےچیف جسٹس کو بھیجوا دیا گیا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بلاول بھٹوزرداری نے کہا ہے کہ وفاقی حکومت کی صوبوں پر شفقت نہ ہونے کی وجہ سے صوبے دیوالیہ کا شکار ہیں کالعدم جماعتوں سے رابطہ رکھنے والے وزراء کو ابھی تک کیوں نہی ہٹایا گیا اسکے پس پردہ کیا مجبوری ہے ۔چئیرمین ایف۔بی۔ آ ر۔گورنر سٹیٹ بینک ودیگر اہم سیٹوں سے تبدیلیوں کا آ غاز۔سابقہ آ فیسران کو او ایس ڈی بنائے جانے کا عمل یہ سب کیا کہانی ہے یہ سب کچھ اسمبلی میں عیاں کیا جائے اور اسکی اسمبلی سے منظوری لی جائے/مزید کہا کہ یہ سب کچھ آ ئی۔ایم۔ایف۔کروا رہا ہے ہمیں سمجھ نہی لگ رہی ملک میں حکومت پی ٹی آئی کی ہے یا آئی۔ایم۔ایف۔کی۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لاڑکانہ/ رتوڈیرو میں HIV کے مریضوں میں اضافہ عمریں 2 ماہ سے 12 سال کے درمیان ہیں ایک سرنج کو بار بار استعمال کرنے سے یہ ایڈز آ گے پھیلا تعداد 181 بتائی گئی ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
قومی اسمبلی کے اجلاس میں خواجہ آصف کو تقریر کی آجازت نہ دینے پر اپوزیشن کا اسپیکر/ڈائیس کا گھیراو شور شرابا۔ہمیں (ڈکٹیٹ نہ کریں اسپیکر۔) (آپ حکومتی ارکان کے دباؤ میں آکر ہمیں پہلے تقریر کرنے کی آجازت نہی دیتے مہنگائی پر بات نہیں کرنے دی گئی تو ایوان نہیں چلنے دیں گے ۔خواجہ آصف ) ( اپوزیشن نے اب اپنا طریقہ بدل رکھا ہے یہ اپنی سناتے ہیں ہماری نہی سنتے وفاقی وزیر۔مراد سعید )
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ اسپیکر اپنے روئیے سے خود اپنا اعتماد کھو چکے ہیں ہم بھیک نہی اپنا حق مانگتے ہیں ابھی یہ ٹریلر ہے ورنہ پھر فلم چلے گی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وفاقی وزیر مراد سعید کا کہنا ہے کہ میرا اس میں کیا قصور ہے کہ بلاول بھٹوزرداری اور آ یان کے لئیے پیسے ایک ہی اکاؤنٹ سے آ تے تھے عمران خان کی حکومت میں انکی کریپشن سامنے آ رہی ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اسلام آباد ضلعی انتظامیہ نے تمام کالعدم تنظیموں پر فنڈز اکھٹا کرنے پر پابندی لگا دی اطلاق 9 مئی سے آ ئیندہ 2 ماہ تک نافذ العمل رہے گا۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔


Notice: Undefined variable: aria_req in /home/ahemnew1/public_html/wp-content/themes/Ahmad Theme/comments.php on line 73

Notice: Undefined variable: aria_req in /home/ahemnew1/public_html/wp-content/themes/Ahmad Theme/comments.php on line 79

اپنا تبصرہ بھیجیں